2 Marketing MBA bán thời gian degrees found
- MBA bán thời gian
- Nghiên cứu marketing
- Marketing
- Bán thời gian
- Châu Âu1
2 Marketing MBA bán thời gian degrees found
Đặc sắc
EIML Paris Ecole Internationale de Marketing du Luxe
Online MBA in Luxury Marketing
- Online
MBA bán thời gian
Bán thời gian
15 tháng
Trộn lẫn
Tiếng Anh
Online MBA in Luxury Marketing by EIML Paris offers students a unique learning experience, and prepares them to build their career towards sectorial areas of the luxury industry: fashion, jewelry and watches, cosmetics and perfumes, gastronomy, wine and spirits, hospitality and luxury services. The online program fully taught in English, enables students to gain core knowledge of luxury management, marketing and communication while developing an understanding of brand management regarding different luxury sectors. The pedagogy is innovative and based on practical teachings including seminars, conferences, case studies and consulting projects in collaboration with luxury brands. Thus, EIML MBA offers seminars in class in the following specialties: collection design, gemology, cosmetics-and-perfume-making techniques and raw materials, gastronomy and wine-tasting workshops. Study trips including store tours in European capitals are organized in order to help students to develop an international vision of luxury cultures. Who is this program for? Students having earned a four-to-five-year higher education degree, and professionals aspiring to deepen their knowledge or extend their actionable know-how. Through a partnership with ISIMI-PPA, EIML Paris is entitled to train students and assess them to get a level-7 RNCP certificate of “Manager des Stratégies Communication Marketing” accredited under the French Ministry of Employment by an order of 7 July 2017 and published in the Official Journal of 19 July 2017. One academic year of 65 course days corresponds to 60 ECTS-credits. Skills and knowledge are assessed, equally, in two distinct ways: continuous assessment and final evaluation. Continuous assessment is organized over the teaching period. It can be based on assessment tests, practical cases, research work and / or oral presentations to be carried out individually or in groups. The final evaluation tests are organized outside the course sessions. If necessary, it can relate to a case study, the realization of a project, the writing of an activity report and / or an essay, a role-playing in a professional context.
Leavey School of Business
Part-time MBA
MBA bán thời gian
Bán thời gian
Trong khuôn viên trường
Tiếng Anh
Tham dự MBA bán thời gian chúng tôi ở trung tâm của Thung lũng Silicon và hoàn thành văn bằng của bạn trong hai năm. Tại Đại học Santa Clara, bạn sẽ tham gia vào một mạng lưới các đồng nghiệp là người lãnh đạo trong đổi mới và tinh thần kinh doanh.
Vui lòng trả lời một số câu hỏi, và chúng tôi sẽ kết nối bạn với chương trình phù hợp!
Loại bằng cấp phổ biến
Hình thức học tập phổ biến
Bán thời gian MBA bán thời gian Các chương trình trong Nghiên cứu marketing Marketing
Các chương trình marketing có thể cung cấp cho sinh viên các kĩ năng và kiến thức cụ thể liên quan tới việc xác định khách hàng mục tiêu, tạo ra các chiến lược định giá, phát triển dịch vụ và sản phẩm và việc tiến hành các phương pháp quảng cáo để đến được với các khách hàng phù hợp.
MBA, hay Thạc sĩ Quản trị Kinh doanh, bán thời gian là một cách tuyệt vời để nắm lấy cơ hội học tập ở bậc cao học. Được thiết kế dành cho những người đi làm, loại chương trình này thường mang tới lịch học linh hoạt hơn nhiều so với các chương trình thông thường.
Học bán thời gian cho phép một người có được bằng cấp hoặc bằng cấp ngay cả khi họ không thể đi học toàn thời gian. Người ta có thể học theo tốc độ của riêng mình, dần dần tích lũy tín chỉ để được tính vào trình độ cuối cùng.