4 Marketing đồ xa xỉ degrees found
- Nghiên cứu marketing
- Marketing
- Marketing đồ xa xỉ
- Châu Âu4
4 Marketing đồ xa xỉ degrees found
Đặc sắc
EIML Paris Ecole Internationale de Marketing du Luxe
Online MBA in Luxury Marketing
- Online
MBA bán thời gian
Bán thời gian
15 tháng
Trộn lẫn
Tiếng Anh
Online MBA in Luxury Marketing by EIML Paris offers students a unique learning experience, and prepares them to build their career towards sectorial areas of the luxury industry: fashion, jewelry and watches, cosmetics and perfumes, gastronomy, wine and spirits, hospitality and luxury services. The online program fully taught in English, enables students to gain core knowledge of luxury management, marketing and communication while developing an understanding of brand management regarding different luxury sectors. The pedagogy is innovative and based on practical teachings including seminars, conferences, case studies and consulting projects in collaboration with luxury brands. Thus, EIML MBA offers seminars in class in the following specialties: collection design, gemology, cosmetics-and-perfume-making techniques and raw materials, gastronomy and wine-tasting workshops. Study trips including store tours in European capitals are organized in order to help students to develop an international vision of luxury cultures. Who is this program for? Students having earned a four-to-five-year higher education degree, and professionals aspiring to deepen their knowledge or extend their actionable know-how. Through a partnership with ISIMI-PPA, EIML Paris is entitled to train students and assess them to get a level-7 RNCP certificate of “Manager des Stratégies Communication Marketing” accredited under the French Ministry of Employment by an order of 7 July 2017 and published in the Official Journal of 19 July 2017. One academic year of 65 course days corresponds to 60 ECTS-credits. Skills and knowledge are assessed, equally, in two distinct ways: continuous assessment and final evaluation. Continuous assessment is organized over the teaching period. It can be based on assessment tests, practical cases, research work and / or oral presentations to be carried out individually or in groups. The final evaluation tests are organized outside the course sessions. If necessary, it can relate to a case study, the realization of a project, the writing of an activity report and / or an essay, a role-playing in a professional context.
Đặc sắc
ESLSCA Business School Paris
MBA Quản lý và Tiếp thị Cao cấp
- Paris, Pháp
MBA
Toàn thời gian
518 giờ
Trộn lẫn
Người Pháp
Chương trình MBA về Quản lý và Tiếp thị Hàng xa xỉ nhằm mục đích cung cấp cho sinh viên của chúng tôi phương pháp giảng dạy cân bằng giữa các khái niệm, kỹ thuật, kỹ thuật, kỹ thuật, phát triển cá nhân và cởi mở về quản lý hàng xa xỉ và tiếp thị.
Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE
MBA Tiếp thị Thương hiệu Sang trọng và Quản lý Quốc tế
- Paris, Pháp
MBA
Toàn thời gian
1 năm
Trong khuôn viên trường
Người Pháp, Tiếng Anh
Chương trình được xếp hạng số 1 trong 30 năm và được công nhận là chương trình đào tạo tốt nhất cho và theo ngành, MBA Tiếp thị Thương hiệu Sang trọng và Quản lý Quốc tế là một chương trình đào tạo hoàn chỉnh được thiết kế bởi các chuyên gia và chuyên gia trong hoạt động.
Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE
MBA Trực tuyến - Quản lý Xa xỉ trong Kỷ nguyên Kỹ thuật số
- Paris, Pháp
MBA
Toàn thời gian
12 tháng
Học từ xa
Tiếng Anh
Một chương trình tiếng Anh, 100% trực tuyến, cung cấp cho bạn bằng tốt nghiệp MBA.
Vui lòng trả lời một số câu hỏi, và chúng tôi sẽ kết nối bạn với chương trình phù hợp!
Loại bằng cấp phổ biến
Hình thức học tập phổ biến
MBA Các chương trình trong Nghiên cứu marketing Marketing Marketing đồ xa xỉ
Các ngành công nghiệp sắc đẹp sang trọng bao gồm cả mỹ phẩm và nước hoa. đào tạo ngành công nghiệp thời trang cho tiếp thị sang trọng có thể bao gồm kiến thức đạt được về bánh xe màu sắc trong thiết kế, cũng như vật liệu cao cấp và các loại vải được sử dụng trong quần áo và phụ kiện.